Πέμπτη 7 Απριλίου 2016

Εγώ ελπίζω να τη βολέψω... (εκθέσεις ιταλών μαθητών, pdf )

Ο Ναπολιτάνος Μαρτσέλο Ντ' Όρτα, δημοσιεύοντας τις πιο διασκεδαστικές εκθέσεις των μαθητών του, που τις συγκέντρωσε στη διάρκεια της δωδεκαετούς θητείας του στο Δημοτικό Σχολείο του Αρζάνο, έγινε ο διασημότερος δάσκαλος της Ιταλίας. Το "Εγώ ελπίζω να τη βολέψω", κυκλοφόρησε το Φεβρουάριο του 1990, έχει φτάσει τις τριάντα εκδόσεις και έχει πουλήσει πάνω από ένα εκατομμύριο αντίτυπα: ένα απόλυτο ρεκόρ.
Απ' αυτό το βιβλίο έλκουν την υπόθεση τους μια κινηματογραφική ταινία και μια θεατρική παράσταση, ενώ τα δικαιώματα της μετάφρασης έχουν πουληθεί σε έξι χώρες, ανάμεσα στις οποίες η Ουγγαρία και η Ρωσία.
Ο Ντ' Όρτα ζευγάρωσε τις επιτυχίες του με μια δεύτερη συλλογή εκθέσεων, (1992) με θέμα τη θρησκεία, ενώ στη συνέχεια ακολούθησαν κι άλλες συλλογές εκθέσεων όπως: Τα γουρουνάκια δεν είναι δεσποινίδες, Ο Ρωμαίος και η Ιουλιέτα αρραβωνιαστήκανε από κάτω, Ο δάσκαλος που ακόμη μαθαίνει, κλπ.


Ο Μαρτσέλο Ντ' Όρτα, Ναπολιτάνος, έγινε ο διασημότερος δάσκαλος στην Ιταλία, χάρη στο "Εγώ Ελπίζω να τη Βολέψω", που κυκλοφόρησε τον Δεκέμβριο του 1990 και μέχρι σήμερα έχει φτάσει στην τριακοστή του έκδοση, αριθμώντας πάνω από ένα εκατομμύριο αντίτυπα. Το βιβλίο αυτό μεταφράστηκε σε έξι γλώσσες -ανάμεσα στις οποίες τα ουγγρικά και τα ιαπωνικά- και αποτέλεσε τη βάση ενός κινηματογραφικού και ενός θεατρικού έργου.

Κατεβάστε το "εγώ ελπίζω να τη βολέψω" στα ιταλικά

Κατεβάστε το "εγώ ελπίζω να τη βολέψω" στα ελληνικά

Κατεβάστε το "ο Θεός μας έπλασε τζάμπα" στα ιταλικά


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου